5 клас


ІНСТРУКЦІЯ: в зошиті або на листочку, якщо зошит ви здали, записати дату (яка вказана мною), тему уроку, виконати завдання. Для перевірки надіслати фото роботи на електрону скриньку ronginanat014@gmail.com 

УВАГА!!!

2019/2020 навчальний рік завершується!
Всі виконані роботи приймаються до 25 травня до 10.00.
Всі виконані річні контрольні роботи приймаються до 26 до 9.00.
Семестрові та річні оцінки з історії України, всесвітньої історії, основ правознавства, основ здоров,я будуть виставлені 26 травня.

Після 26 травня роботи прийматися не будуть.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

17 березня.
Тема: Узагальнення теми "Історія України в пам,ятках".

Історія – свідок минулого, жива пам'ять, світло істини.
Цицерон, римський історик
Сьогодні ми з вами здійснимо подорож у минуле та пригадаємо головні події, видатних осіб, пов’язаних з історією України від Русі – України до незалежної держави. Перш ніж відправитися у мандрівку перевіримо чи готові ми до неї і проведемо «Хронологічну розминку».
1.  Вправа «Числове дерево»  Виконайте завдання в зошиті: 1) визначте століття дат, що складаються із трьох цифр; 2) визначте століття дат, що складаються із чотирьох цифр; 3) знайдіть, яка з дат позначає час прийняття християнства в Україні-Русі; 4) визначте дату Голодомору 

2. Вправа «Сортувальник» Впорядкуйте ілюстрації, на яких зображені історичні пам’ятки, а на яких історичні пам’ятники та визначте вид пам’ятника.

3. Вправа «Назвіть пам’ятку за описом»: Запишіть назву пам,ятки або пам,ятника за описом:
1)    Князь Ярослав Мудрий наказав збудувати на честь своєї перемоги над печенігами у 1036 р. цю споруду, де потім створив першу бібліотеку на території України? Про яку пам’ятку йдеться?
2)    Пам’ятник керівнику Української Центральної Ради, встановлений біля сучасного Будинку Вчителя в Києві, де в 1917 – 1918 рр. засідала українська влада, портрет якого зображений на 50 гривнях. Що це за пам’ятник?
3)    Монументальна колона, встановлена у Києві на центральному майдані в районі вулиці Хрещатик на честь 10 річниці події, яка сталася 24 серпня 1991 р. Про яке пам’ятне місце йде мова?
4)    Пам’ятник керівнику націально – визвольної війни українського народу проти польської влади у 1648 – 1657 рр., встановлений у Києві в 1888 р. на площі, де в 1918 рр. було проголошено Акт злуки УНР та ЗУНР. Портрет цього діяча зображений на 5 гривнях. Кому цей пам’ятник?
5)    Монументальний простір, встановлений для вшанування пам’яті дітям загиблим під час масових розстрілів євреїв у Києві 29 – 30 вересня 1941 р. Про яке пам’ятне місце йде мова? 
4. Вправа «Впізнай героя» За допомогою ребусів дізнайся ім,я героя та запиши до зошита.
А) Причетний до вбивства князів Аскольда і Діра;
Б) Син князя Ігоря та княгині Ольги;
В) Старший брат Щека і Хорива;
Г) Син князя Рюрика;
Д) Здійснив похід на Візантію у 860 р.


5 травня

Тема: Практичне заняття. Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер. 

Виконайте завдання в презентації до уроку. Фото роботи надішліть на електрону скриньку.

12 травня

Тема: Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. 
Опрацюйте презентацію до уроку, на слайдах 11-15 виконайте завдання. Надішліть фото роботи.

19 травня




26 травня
Тема: Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. 
Як колись проводили вільний час. 


ОСНОВИ ЗДОРОВ,Я
17 березня.

Тема: Пожежна безпека.
План уроку:
1. Умови і причини виникнення пожеж.
2. Принципи запобігання та гасіння пожеж.
3. Способи гасіння невеликих пожеж.
4. Особливості гасіння електроприладів.



5 травня



Тема: Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.

Опрацюйте презентацію до уроку, виконайте практичне завдання (слайд 15). Фото роботи надішліть на електрону скриньку.


12 травня

Тема: Відпочинок на природі. Правила купання у  водоймах.  Дії у небезпечних ситуаціях на воді.

Опрацюйте презентацію "Правила поведінки на воді та надання першої допомоги".


Кожен четвертий потерпілий на воді — це хлопець або дівчина віком до 16 років!

Завдання 1: «Як обрати безпечний пляж?» (виконайте в зошиті)
Назви  ознаки:  а)  безпечного  і  б)  небезпечного  пляжу:
1)  знак  «Купатися  заборонено»;
2)  розлитий  бензин,  бите  скло,  інше  побутове  сміття;
3)  тваринницька  ферма,  вигін  для  випасання  худоби;
4)  чистий  берег  (пісок,  галька);
5)  корчі  у  воді;
6)  рятувальна  служба,  буйки,  що  обмежують  акваторію  для  купання;
7)  береги,  укріплені  бетонними  плитами;
8)  міст,  причал,  інші  гідротехнічні  споруди;
9)  обривистий  берег,  стрімка  течія;
10)  замулене  дно,  зарості  очерету.


Завдання 2: «Що взяти з собою на пляж?» (виконайте в зошиті).

Надішліть фото роботи.

19 травня
Підсумкове узагальнення до курсу.

Річна контрольна робота за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGQmeOegdHcpWytH81fHjVZ2jOO_CxIDVpclQ0mfRqVWTZPg/viewform?usp=sf_link

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога