5 клас
ІНСТРУКЦІЯ: в зошиті або на листочку, якщо зошит ви здали, записати дату (яка вказана мною), тему уроку, виконати завдання. Для перевірки надіслати фото роботи на електрону скриньку ronginanat014@gmail.com
УВАГА!!!
2019/2020 навчальний рік завершується!
Всі виконані роботи приймаються до 25 травня до 10.00.
Всі виконані річні контрольні роботи приймаються до 26 до 9.00.
Семестрові та річні оцінки з історії України, всесвітньої історії, основ правознавства, основ здоров,я будуть виставлені 26 травня.
Після 26 травня роботи прийматися не будуть.
17 березня.
Тема: Узагальнення теми "Історія України в пам,ятках".
Історія – свідок минулого, жива
пам'ять, світло істини.
Цицерон, римський історик
Сьогодні
ми з вами здійснимо подорож у минуле та пригадаємо головні події, видатних
осіб, пов’язаних з історією України від Русі – України до незалежної держави.
Перш ніж відправитися у мандрівку перевіримо чи готові ми до неї і проведемо
«Хронологічну розминку».
1. Вправа «Числове дерево» Виконайте завдання в зошиті: 1) визначте століття дат,
що складаються із трьох цифр; 2) визначте століття дат, що складаються із
чотирьох цифр; 3) знайдіть, яка з дат позначає час прийняття християнства в
Україні-Русі; 4) визначте дату Голодомору
2. Вправа
«Сортувальник» Впорядкуйте ілюстрації, на яких зображені історичні пам’ятки, а на яких
історичні пам’ятники та визначте вид пам’ятника.
3. Вправа «Назвіть пам’ятку за описом»: Запишіть назву пам,ятки або пам,ятника за описом:
1) Князь Ярослав
Мудрий наказав збудувати на честь своєї перемоги над печенігами у 1036 р. цю
споруду, де потім створив першу бібліотеку на території України? Про яку
пам’ятку йдеться?
2) Пам’ятник
керівнику Української Центральної Ради, встановлений біля сучасного Будинку
Вчителя в Києві, де в 1917 – 1918 рр. засідала українська влада, портрет якого
зображений на 50 гривнях. Що це за пам’ятник?
3) Монументальна
колона, встановлена у Києві на центральному майдані в районі вулиці Хрещатик на
честь 10 річниці події, яка сталася 24 серпня 1991 р. Про яке пам’ятне місце
йде мова?
4) Пам’ятник
керівнику націально – визвольної війни українського народу проти польської
влади у 1648 – 1657 рр., встановлений у Києві в 1888 р. на площі, де в 1918 рр.
було проголошено Акт злуки УНР та ЗУНР. Портрет цього діяча зображений на 5
гривнях. Кому цей пам’ятник?
5) Монументальний
простір, встановлений для вшанування пам’яті дітям загиблим під час масових
розстрілів євреїв у Києві 29 – 30 вересня 1941 р. Про яке пам’ятне місце йде
мова?
4. Вправа
«Впізнай героя» За допомогою ребусів дізнайся ім,я героя та запиши до зошита.
А) Причетний до вбивства князів Аскольда і Діра;
Б) Син князя Ігоря та княгині Ольги;
В) Старший брат Щека і Хорива;
Г) Син князя Рюрика;
Д) Здійснив похід на Візантію у 860 р.
5 травня
Тема: Практичне
заняття. Місто
та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у
минулому і тепер.
Виконайте завдання в презентації до уроку. Фото роботи надішліть на електрону скриньку.
12 травня
Тема: Наука та освіта.
Школи й університети на українських теренах.
Опрацюйте презентацію до уроку, на слайдах 11-15 виконайте завдання. Надішліть фото роботи.
19 травня
Річна контрольна робота за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSei98G8Q4fBkc5Vy1Ucg0I0pWlJyQ4k8fggRMdBcqrIDSTvPQ/viewform?usp=sf_link
26 травня
Тема: Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт.
Як колись проводили вільний час.
ОСНОВИ ЗДОРОВ,Я
17 березня.
Тема: Пожежна безпека.
Тема: Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.
Опрацюйте презентацію до уроку, виконайте практичне завдання (слайд 15). Фото роботи надішліть на електрону скриньку.
Тема: Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді.
Опрацюйте презентацію "Правила поведінки на воді та надання першої допомоги".
Річна контрольна робота за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGQmeOegdHcpWytH81fHjVZ2jOO_CxIDVpclQ0mfRqVWTZPg/viewform?usp=sf_link
План уроку:
1. Умови і причини виникнення пожеж.
2. Принципи запобігання та гасіння пожеж.
3. Способи гасіння невеликих пожеж.
4. Особливості гасіння електроприладів.
Презентація "Пожежа - це біда для всіх"
Завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1FLhDilgSRwxTLGD-hUphcX0I0lyw8gci
Завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1FLhDilgSRwxTLGD-hUphcX0I0lyw8gci
5 травня
Тема: Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.
Опрацюйте презентацію до уроку, виконайте практичне завдання (слайд 15). Фото роботи надішліть на електрону скриньку.
12 травня
Тема: Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді.
Опрацюйте презентацію "Правила поведінки на воді та надання першої допомоги".
Кожен четвертий потерпілий на воді — це хлопець або
дівчина віком до 16 років!
Завдання 1: «Як обрати безпечний пляж?» (виконайте в зошиті)
Назви ознаки: а)
безпечного і б) небезпечного пляжу:
1) знак
«Купатися заборонено»;
2) розлитий
бензин, бите скло,
інше побутове сміття;
3) тваринницька
ферма, вигін для
випасання худоби;
4) чистий
берег (пісок, галька);
5) корчі
у воді;
6) рятувальна
служба, буйки, що
обмежують акваторію для
купання;
7) береги,
укріплені бетонними плитами;
8) міст,
причал, інші гідротехнічні
споруди;
9) обривистий
берег, стрімка течія;
10) замулене
дно, зарості очерету.
Завдання 2: «Що взяти з собою на пляж?» (виконайте в зошиті).
Надішліть фото роботи.
Надішліть фото роботи.
19 травня
Підсумкове узагальнення до курсу.Річна контрольна робота за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGQmeOegdHcpWytH81fHjVZ2jOO_CxIDVpclQ0mfRqVWTZPg/viewform?usp=sf_link
Комментарии
Отправить комментарий