8 клас



ІНСТРУКЦІЯ: в зошиті або на листочку, якщо зошит ви здали, записати дату (яка вказана мною), тему уроку, виконати завдання. Для перевірки надіслати фото роботи на електрону скриньку ronginanat014@gmail.com 

УВАГА!!!

2019/2020 навчальний рік завершується!
Всі виконані роботи приймаються до 25 травня до 10.00.
Всі виконані річні контрольні роботи приймаються до 26 до 9.00.
Семестрові та річні оцінки з історії України, всесвітньої історії, основ правознавства, основ здоров,я будуть виставлені 26 травня.


Після 26 травня роботи прийматися не будуть.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

17 березня

Тема: Гетьманщина в часи Івана Мазепи.

Презентація до теми уроку за посиланням https://drive.google.com/file/d/11vjYqEVdRy_nYaN9B30jt2qeZwcDY4Nc/view?usp=sharing

Робота з ментальною картою за посиланням https://www.mindomo.com/mindmap/filipovaoxanaukrnet-7b5b00b5c0514098a0006a33c0373c2a

Відео "Правління Івана Мазепи" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_0DZmP2Q0y8

Робота з ментальною картою "Внутрішня політика Івана Мазепи" за посиланням https://coggle.it/diagram/XHw6jbCdnVQpa0Uy/t/-/1240e6e7d7367cc0ae020622050d3915aa011f0851776556755f801d79d58387

Інтерактивна карта "Північна війна" за посиланням https://www.thinglink.com/scene/1034935413577351169

Відео "Полтавська битва" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Wmvr6zM9hIg

Завдання: опрацювати параграф 26, написати есе на тему "Іван Мазепа - герой чи зрадник?".

18 березня

Тема: Пилип Орлик і його Конституція.

Відео до уроку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=P0Jb54yZxeY

Завдання: опрацювати параграф 27.


5 травня
Тема: Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні.


Опрацюйте презентацію до уроку, в зошиті виконайте завдання на слайдах 11, 14. 





6 травня

Тема: Підкорення Кримського ханства. Колонізація Півдня України.


Опрацюйте презентацію до уроку, в зошиті виконайте завдання на слайдах 6, 12, 17.




12 травня
Тема: Гайдамаки. Коліївщина. Рух опришків.

Опрацюйте презентацію до уроку, виконайте завдання на слайді № 1, запишіть понятття на слайдах № 7, 12, 16. Надішліть фото роботи.







13 травня


Тема: Поділи Речі Посполитої: зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських земель



Опрацюйте презентацію "Правоборежжя та західноукраїнські землі в останній чверті XVIII ст.".
Завдання (виконауємо в зошиті): 
1) дайте відповідь на запитання на слайді № 7.
2) поєднайте пари: дата-подія. 

Фото роботи надішліть на електрону скриньку.


15 травня

Тема: Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода. Архітектура. Образотворче мистецтво. Музика

Опрацюйте відео до уроку:
1) Культура України др. пол. XVII - XVIII ст. 
2) Культура України 18 століття. Архітектура, козацьке бароко


19 травня



26 травня
Тема: Практичне заняття. Уявна мандрівка до історико-культурних пам’яток України  доби бароко. Місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних, господарських і культурних процесах


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

20 травня 


ОСНОВИ ЗДОРОВ,Я

19 березня

Тема: Узагальнення з тем "Психічна і духовна складові здоров,я", "Соціальний добробут".

В зошиті виконайте завдання:
1. Укажiть правильне твердження.
 А) Дорослiшання - простий процес, який не вимагає фiзичних i духовних
 зусиль.
 Б) Людина не може одухотворювати свої стосунки з iншими людьми.
 В) Соцiальне дорослiшання не допомагае особистостi людини розкритися в  
усьому  її розмaїттi.
 Г) Соцiальна зрiлiсть - це один з необхiдних етапiв розвитку особистостi.
2. Репродуктивне здоров'я визначається:
А) тiльки способом життя;                   
Б) тiльки спадковiстю;
В) тiльки вiдсутнiстю шкiдливих звичок;        
Г) сукупнiстю вcix цих факторiв;
3. Джерелом ВIЛ-iнфекцiї є:
А) комаpi;                          В) неякiсiнi продукти  харчування;  
Б) заражена людина;            Г) отруйнi речовини;  
4. До чинникiв ризику репродуктивного здоров'я належитъ:
А) здоровий спосiб життя;  
Б) користування послугами iз консультування та iнформування;
В) безладнi статевіi зв'язки;  
Г) фiзична активнiсть;  
5.  Соціально зрілій особистості притаманні:
а) відповідальність за свої вчинки;         
б) невміння спілкуватися з людьми;
в) саморозвиток;                                        
г) невміння співчувати людям.
6. Коли підліток росте, маса його тіла:
а) збільшується повільніше, ніж зріст;     
б) збільшується скоріше, ніж зріст;   
в )збільшується з тією самою швидкістю, що й зріст;      
г) не змінюється.
7. Уміння вчитися – це уміння:
а) швидко читати;  
б) уміння переказувати прочитане;
в) не звертати увагу на нестачу досвіду; 
г)шукати способи дії в нових ситуаціях.
8. Процес керування власними станами і вчинками:
а) саморегуляція;   
б) самонавіювання;  
в) самовизначення;  
г) самопізнання.
9. Дати пояснення поняттям: всебічний розвиток людини, здоровий спосіб життя.
10. Доказати, що здоровя – важлива життєва цінність.
11. Фактори, які впливають на розвиток особистості.
12. Ситуаційне завдання.
    Як діятимете, якщо в компанії пропонують закурити і ніхто не відмовляється?

 7 травня


Тема: Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.


Опрацюйте презентації до уроку:
1) "Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульніть і бездоглядність"
2) "Міфи та факти про торгівлю людьми".
Завдання:
1) Що ви порадите друзям, які в перший раз їдуть за кордон?
2) Уявіть себе працівником правоохороних органів України. Які профілактичні заходи будете проводити, щоб ліквідувати дитячу безпритульніть та бездоглядність?

Відповіді запишіть до зошита, фото роботи надішліть на електрону скриньку.


14 травня



Тема: Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму.

Опрацюйте презентацію до уроку, складіть конспект (до 10 речень). Надішліть фото роботи.


21 травня

 Річна контрольна робота за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScVasxsEQw2xB9wyH8m-wHVmKApOfD6jICeaZ7tsuKMoWHKzw/viewform?usp=sf_link

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога